Tillbaka

Jag bröt handleden jäkligt illa för två och en halv vecka sedan. I onsdags var jag klar att få träna igen och idag var första matchen tillbaka. Tro mig när jag säger att det var nervöst, det värsta som kan hända är att jag faller och bryter handleden igen, vilket jag inte vill göra då det troligen är det mest smärtsamma jag har gjort i hela mitt liv... 

Hur som helst. Det var en okej match, vi förlorade 1-3 mot det bästa laget i vår serie. Och min måltorka tog äntligen slut!! Är nu uppe i sex mål för säsongen, vilket är lika många som jag hade förra året... Imorgon är det dags igen, om vi inte vinner är risken stor att det är säsongens sista match. Vilket är väldigt tråkigt. Det betyder också att min tredje, och näst sista säsong här är över. Galet! 

Eftersom gipset inte får vara hårt måste man vaddera den, otympligt och irriterande, men jag får ju spela iaf!



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu