En lyckad halloweekend

I fredags var det som de flesta vet halloween, vilket vi firade då, igår så hade vi vårt eget halloween-firande i vårt hus med lite drygt de 70 av våra närmsta vänner inklämda i vårat lilla hus. 
Det var hur som helst en sjuuuuukt lyckad helg! Vi drog ut på krogen i fredags, och jag tror att jag aldrig har sett så mycket folk ute någonsin sen jag kom hit, hur grymt som helst. 
Men igår, herrejösses vilken kväll! Vi hade förberett hela veckan och hade höga förväntningar, men jag tror resultatet överträffade allas förväntningar. Alla som kom in genom dörren var utklädda. Några personer var tvungna att bli utsparkade ganska fort då de inte var inbjudna/var för fulla. Men förutom det så har jag bara hört bra saker från alla som var där! Galet att vi lyckades med, troligen, bästa hemmafesten Thomas har sett på över ett år! 
Idag mådde alla som vi förtjänade, som sig bör!

Bildbomb:
Miranda var en Dalmatin, jag var en hjort (nödlösning vilket resulterade i kvistar i håret), och Mailman var en grekisk gudinna. 
Min ride or die girl, min själsfrände och kärleken i mitt liv
Matthew 😂
Roomies <3 Macy var en gangster, jag var en enhörning, Bronte SWAT, och Mailman var en sailor. 
Min svenska biddie, Max, freshie.
Sverige är Sverige och Sverige är bra. Simon, Jocke och Rasmus. 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu