Påväg

Sitter på planet och skriver det här, nej vi har inget wi-fi, trots att killen bredvid mig letade som tusan i fickan i sätet framför efter lösenord eller någonting han kunde koppla upp sin dator emot, men utan tur. 

På flygplatsen på Island satt jag vid fel gate och väntade, vilket jag insåg när det var final call, jaja man kan inte lyckas jämt.. Haha

Har ungefär lite drygt två timmar kvar på flyget, och vi har ganska mycket turbulens, vilket är lite lätt jobbigt då jag inte älskar att flyga till att börja med. 

Det ska bli kul att komma tillbaka till USA och återgå till vardagen med galna rumskompisar, plugg, fotboll, och annat löst folk. Dock så har det varit ett par riktigt jobbiga dagar hemma nu, att lämna någon, och något, som är så otroligt bra och inte få se personen igen på nio månader suger ganska rejält. Men, jag vet å andra sidan vad som finns hemma nu, och det känns hur bra som helst! 

Det kommer i alla fall bli en lugn vecka då försäsongen inte börjar fören den 20e, vilket jag faktiskt ser fram emot trots att det kommer vara 2-3 träningspass om dagen.



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu