Virrig

Satt igår och tänkte att jag skulle skriva några rader, sedan blev jag distraherad och glömde bort det.

Dagarna här går fort även om det emellan åt är lite långttråkigt, trots detta så har vi väldigt roligt.
Fick resultatet på den hemtenta vi gjorde i sociologin förra veckan 87/100 var min poäng. Anser att det var bra jobbat å den som hade högst poäng hade 92 och den som hade lägst hade 34. Det låga resultatet var chockerande då det var en hemtenta och vi hade tillgång till boken...

Hur som helst. Nu i helgen har vi två matcher, en idag vilket är vår andra conference game och en på söndag som är en non-conference game. Imorgon så är det en massa saker som händer på campus då det är "Presidential inauguration". Ingen aning om vad det innebär, det jag vet är att jag ska klä upp mig.

Det största problemet jag brottas med just nu är time management. Det är inte direkt brist på tid, det är bara det att jag inte utnyttjar tiden på det sättet som jag borde. Nu hade jag bara flyt att jag i söndas satt 6h med en uppgift som jag trodde skulle vara inne på måndagen men det visade sig att den ska vara inne den 29e = jag har tid att göra om och göra bättre - utan att behöva stressa.

Prov i marketing på onsdag och fredag, det blir spännande!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu