Toffeltest

Idag ska jag försöka leta mig fram till Hallonbergen för att göra ett språktest, närmare bestämt ett TOEFL-test. Detta test var något som den skolan jag ansökt till kräver av mig som internationell student. Dyrt satans test så jag hoppas att jag slipper göra det en gång till!

Efter testet så ska jag tillbaka till Uppsala, hämta upp Loppan och sen ut till SLU för att kolla på deras spex. Hoppas att detta spexet är bättre än det i förra veckan. Det vi såg då var inte "min favorit rätt".
Som grädde på moset så ska vi tillbaka till Djäken efter spexet och ha tacos/drinkar/melodifestivalen-kväll. Sjukt mysigt, var längesen vi allihopa hängde på detta viset. Vi dricker ju åtskiliga koppar kaffe tillsammans varje dag men det är inte riktigt samma sak!

Nu - frukost!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu