Done

Nu är vi äntligen klara med första delkursen för i vår. Nästa vecka kör vi igång med de två återstående, varav ena är uppsatsskrivande. Om det är som att skriva en b-uppsats i historia så kommer det bli en rätt chill vår men jag vet ju inte, kanske är jättetufft!

Som det ser ut nu kommer jag även att jobba på torpet (HBT) nästa vecka, skickade och frågade om att få jobba lite i sommar innan jag sticker till USA och fick ett mail tillbaka om att få jobba den 29e. Problematiken i detta är att jag kommer jobba Svart Klubb på göteborgs den 28e och de stänger 02 så börjar jag 07 kan det bli ganska tungt. Meeeen om morsan jobbar kan jag åka med henne och slipper därmed köra bil själv, win!
Igår kväll fick jag fö resultatet på mitt TOEFL-prov, fick 94p utav 120 möjliga vilket är långt över det resultat som krävdes av mig. Jag är sjukt nöjd och otroligt förvånad att jag nästan fick full pott på tal-delen. Det var den som kändes värst!

Skall passa på att umgås lite nu i eftermiddag. Gäller att passa på medan det är möjligt och innan Tyskland kidnappar personen i fråga. Kommer känna mig lite deprimerad då han drar, vi ändå har umgåtts väldigt nära dryga halvåret nu. Menmen, inte mycket att göra åt. Han kommer tillbaka om ett halvår, nästan precis efter att jag har dragit...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu