Det ballar ur

Sitter förtvivlat och försöker få några meningar skrivna i min uppsats. Den börjar dock spåra ur lagom mycket. Just nu jämför jag amerikanska kvinnors kamp till jämnställldhet med franska och ryska revolutionen... Japp, det kommer bli ett sant nöje för min lärare att läsa denna när jag är klar med den. Behöver bara en halv sida till med ordbajs innan jag kan sammanfatta det hela, så jag är snart i hamn.

Så imorgon kan jag börja med den sista uppsatsen för terminen, hurra! Imorgon är också sista dagen med "riktiga lektioner". Nästa vecka är det finals (har inga) och på fredag är jag hemma. 8 dagar kvar

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu