11 dagar

Sista veckan av ordinarie klasser, nästa vecka är det finals week. Det här är helt sjukt, terminen har gått ruggigt fort och vi har gjort så mycket. Lite sentimental så klart, den här första tiden är något som aldrig kommer kunna upplevas igen, inte här i alla fall. Jag ser faktiskt fram emot att komma tillbaka.
Just nu är jag dock mest fokuserad på att få komma hem till Sverige igen, hem till familjen, få äta svensk mat, ha ett rum för mig själv och möjligheten att kunna ta ett bad. Jag saknar alla så sjukt mycket, och min mentala hälsa kan behöva återgå till normalt tillstånd, den här berg och dalbanan kan inte vara hälsosam.

Om 11 dagar är jag hemma igen

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu