Stay positive

Jag skulle helst av allt vilja isolera mig hemma nu när jag känner att jag egentligen inte har någon ork eller lust till att göra något alls. Största problemet är att allt jag ska göra är så utspritt och jag känner verkligen att jag inte har någon tid till att göra det jag vill göra. 
Det som oroar mig mest och som bidrar till den största klumpen i magen är galan på lördag. Vill att det ska bli så bra som möjligt men min planering känns så urusel. Desssutom känns det trist att själv inte få vara med på galan.

Det som ändå känns bra är Erik Awards, jag känner ett visst lugn. Kanske för att vi för en gångs skull är ute i ganska god tid samt att vi är två som ska organisera. Skall även se till så det är utomstående som fixar med mat och allting. Nu må jag vara matansvarig men jag har inte fått vara med som en "normal" människa på nnågon av våra festligheter det senaste året, så det är något jag ser fram emot.

Idag är det pressvisning av spexet. Det finns en del saker kvar att göra så jag har i själva verket inte tid att gå på min obligatoriska föreläsning som börjar vid den dumma tiden 1300. Hoppas den är bra!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu