Mycket nu

Det verkar som om det blir kärvt att hinna med att träna denna veckan, även om jag då har hunnit med nästan allt som jag skulle hinna med idag redan innan lunch måste jag nog flytta fram torsdagens och fredagens måste-göranden till idag. Imorgon ska jag i alla fall hinna vara med på fotbollsträning, så det så!

Idag var jag alltså uppe svintidigt (med mina mått mätt) för att lämna in vårt uppsats-pm i handledarens fack på Ekonomikum kl9. Sen var jag till banken och förde över min housing och tution deposit samt en sväng till Laxen Sportpriser för att få lite prisuppgifter. Nu dricker jag en stressfri kopp kaffe för att ladda till att cykla tillbaka till Ekonomikum för att träffa basgruppen. Vi har seminarium 15-17 (sämsta tänkabara tid?!). 18.30 är det spexmöte och jag känner att jag behöver infinna mig där för att få svar på en del frågor som jag känner behöver besvaras. 

Hej och hå.

Imorgon är jag schemafri. Imorgon ska jag provlaga maten vi ska ha på Al Pocahone-galan. Imorgon ska jag ta en sovmorgon. Imorgon måste jag läsa. Lagom mycket att göra dvs.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu