Pubisch

Beslutade mig alltså för att hänga med på pubrudan igår vilket i det stora hela var ett mycket bra val!
Vi var otroligt många, säkert uppe i ca 30 pers (sen är antalet deltagare på kursen 70-80st också...) så det blev lite klurigt det där med att sitta på samma ställe. Förutom på Göteborgs då.
Alla var glada alla  var taggade alla (tillsynes) hade kul.
Avslutade gjorde vi på Stocken, att vara för full på Stocken går inte och jag var alldeles för nykter. Det mest typiska hände givetvis när vi kom dit och det var ju att alla splittrades vilket inte alls var oväntat.
Med tanke på min nykterhet klarade jag en timme bland alla äckliga, dryga, fulla människor (ej mina kursare) innan jag gick hem.
Det vr en bra kväll med nya människor!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu