En häst med horn

Ingen vidare aktivitet.

Har haft en vecka full av event. Kan möjligtvis ha inmungigat en del alkoholhaltiga drycker med bra sällskap. Lite för sena nätter/tidiga mornar. Detta har inte gjort mig så mycket då jag trots detta har vart (hyfsat) flitig med pluggandet också.
I tisdags var det alltså landskapet på Norrlands. Jag och Maria är överrrens om att vi minns samma saker...
I onsdags var det Monismaniepriscemoni samt middag. Hjälpte till med servering. Vilket gick lysande, vi var alla mycket duktiga. Detta belönades vi för efteråt. Gött var det. Göteborgs är bra!
Så som i tisdags ramlade jag inte in innanför dörren fören vid typ 04-tiden.
Detta kändes igår när jag helt ekelt valde att stanna hemma och kolla på Sex and the City istället för att hänga med mina kursare till Stocken.

Ikväll kör vi dock igen. Det är korridorsfest som har det festliga namnet Mythology Madness Fiesta. Eftersom det har temat som inkluderar mytologi kommer jag ikläda mig rollen som enhörning (enhorning) ikväll! Sitter dock med en del problem, får inte till mina öron. Vill inte se ut som en kanin. Det håller liksom inte. Så det blir spännande att se hur slutresultatet blir, jag lovar en bild! 
Note to Self:  GLÖM INTE SVANSEN!!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu