Döda lite tid

Det var uppskrivet att vi skulle ha en två timmars genomgång till vårt projektarbete (PM) i morse mellan 8 & 10. Den här genomgången tog knappt 45 min. Det var dessutom inte sådär jättemättande att gå på den heller eftersom jag inte kände att jag fick så mycket annan info än vad jag har fått tidigare. Det verkar i allafall vara som om vi har ett ganska bra ämne att skriva om, jag och min basgrupp alltså. Det blir nog toppen!

Så, nästa föreläsning börjar kl11. Då blir det två timmar medieetik, dvs det kan bli intressant. Det mesta när det gäller medieetik är otroligt logiskt så det ska nog inte vara några konstigheter att kunna hänga med.

Jag har alltså drygt två timmar att slå ihjäl. Orkar inte åka hem för vad ska jag göra där? Därför gick jag upp till Engelska Parken, dels för att få en liten promenad, dels för att jag känner mig lite malplacerad på Ekonomikum och dels för att kaffet är både billigare och godare på EP!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu