Tar tag i mig själv

Ja nu jäklar i min lilla låda ska jag allt skärpa till mig, och jag har sett till att jag verkligen inte kommer undan. Köpte gymkort på Actic, alltså det gym som ligger ianslutning till centralbadet. Vet nämligen inget annat gym i Uppsala där det går att kombinera styrketräning/pass/simmning med varandra. Lite dyrare än t.ex. friskis men det är så det får vara då mina ben är dumma och inte alltid vill vara smärtfria.

Är ledig fram till på torsdag så tanken är väl att jag ska fösöka få något grepp om hur ett SAT-prov ser ut och går till. Åker ju till Göteborg på fredag för att göra provet på lördag. Är redigt nervös då det kan vara bra om det går vägen, så att säga...

Nej, in mot stan för att göra alla dessa ärenden som också bör göras.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu