Skadad

Det kan inte vara hälsosamt att lyssna på märklig musik som fastnar lite väl lätt på huvudet. Sen jag begav mig mot stan vid 12-tiden idag så har jag haft "En tutte är en tutte" på huvudet. Jag känner lite "lägg aaaaaav!", typ så. Kunde det inte ha vart bättre musik.
Nu undrar ni kanska vad för märklig musik jag yssnar på egentligen. Detta är inte frivilligt, fick jag bestämma skulle jag lyssna på annan musik än sådan vi lyssnade på när vi var 16-17 år, sådetså.

Idag kommer förövrigt teckningslistan till NoNSEns julfest upp på Norrlands, ni nonsensianer borde skynda er hit och skirva upp er på den då det finns ett begränsat antal platser! Jag utlovar en fantastisk kväll (trots att jag tråkigt nog inte kommer kunna närvara)!
Om ni inte har möjlighet att komma till Norrlands och skriva upp er själva kan ni förslagsvis maila mig på [email protected] där ni skriver om ni har några allergier eller önskar vitt vin istället för rött eller cider istället för öl.

Nåja, ska fortsätta lattja lite här innan jag åker hem en sväng för att sen åka tillbaka in till stan. Vi ska se Breaking Dawn ikväll. Hurra. Det blir kul!



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu