Bristande tidsplan

Jag hade en idé om att jag skulle ha hunnit klar med min hemtenta till kl15 idag, vad sitter jag med just nu såhär 15.20? Jo, hemtentan. Jag har dock hunnit med en hel del idag och ju längre jag håller på desto klurigare blir det nästan. Jag skulle helt ärligt föredra att skjuta mig själv i foten i det här läget. Och det kan vi väl konstatera att det inte är något positivt. 

Jag kommer troligen blir klar med tentan idag iallafall, eller okej, finns inte så mycket till alternativ då jag ska jobba imorgon vilket innebär att det är högst omöjligt att sitta med tentan...

Kuggade för övrigt idéhistoria tentan. Igen. Så jäkla värdelöst! Dock är det 7,5 hp som jag i det stora hela inte behöver alls, så jag ska en funderare på om jag verkligen ska göra skiten igen. Är inte sådär jättesugen...


Kommentarer

Annica

förstår det :/

06:15:37 / 2011-11-25 - http://anniicanilsson.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu