Sen morgonstund

Återigen tog jag mig en lite för lång sovmorgon. Jag är helt otrolig, jag vet att jag inte har så många dagar till där jag kan skriva min uppsats mennog fasiken gör jag annat när jag kan skriva. Ska dock bara dricka upp mitt kaffe och sen bege mig mot Carolina Rediviva. Den som är sugen kan ju få komma upp dit och dricka kaffe med mig!

Nej för hellskotta, måste skriva. Gaah.
Jag tror att det är stressen över uppsatsen som gör mig alldles loj och omotiverad. Reagerar på stress på det viset, gör ingenting.
Nu ljög jag, jag har skrivit sju sidor på min uppsats så helt blaj är det verkligen inte. Planen är väl kanske att skriva tre sidor till idag. Ja, tre sidor till kan jag faktiskt fixa.
Ska träffa Sara kl15!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu