Nog.

Det har vart en bra dag idag (var helt ärligt länge sedan jag hade en rutten dag), har skrivit ihop 8½ sida på min uppsats, har det vill säga det som går fortast att göra kvar, åt lunch med två snyggingar och avslutade med att sitta och knåpa ihop Halta med Sara. Den är visserligen inte helt och fullt klar ännu men fasiken vad snygg den är, så grymt tråkigt att den inte går ut i tryck bara...

Imorgon börjar dagen kl 07 då det är tvättstuga och mer uppsats som gäller. Kl 10 ska jag träffa Sara så vi kan fixa framsida/baksida, kl 14 så ska jag på kalas och fira mitt kusinbarn som fyllde ett år den fjärde för att sen avsluta dagen med spexare och Eric awards.
Tack och Godnatt!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu