Första

Hej hörrni!
Detta är alltså första posten från nya arbetsplatsen. Har äntligen fått tillgång till programmet vi använder vilket innebär att jag faktiskt är igång på riktigt. Känns galet bra.

Har även blivit av med min fördömda hjärnskakning. Som det känns nu i alla fall, ska vara med och lalla omkring lite på fotbollsplanen så får vi se sen. Vill ju vara med och spela på söndag när vi ska spela på Åland!
Ja, vi ska imorgon (inte fotbollslaget) åka till Åland för att spendera helgen i gott sällskap!


Ja, uppenbarligen så har det vart dåligt med update men har inte så mycket att meddela då jag mest bara har haft ont i huvudet.
Se om jag orkar ta tag i det hela. Inte huvudvärken alltså, den är jag ju redan av med.
Tjing.  

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu