& så är vi igång igen

Efter en otroligt trevlig och väldigt god middag hos Maria igår som blev ett perfekt avslut på vårt väldigt korta jullov drar vi idag igång med en föreläsning kl10. Känner mig inte alls pepp på detta, kanske för att sista tentan är den 13e januari och jag har lite smått panikångest över detta. Känns inte som om tiden kommer räcka till riktigt för att verkligen kunna plugga skiten ur sig själv.
Men äh, det värsta som kan hända är en omtenta, inget jag strävar efter visserligen. Skitsamma, jag ska klara tentan!!!

Förutom föreläsningen idag så ska jag besiktiga bilen i Märsta, det blev ju inget sistjag skulle göra det då det visade sig att det var i Hässelby jag skulle göra det, lite långt samt stor risk att köra vilse så bokade om tiden. Skall bli otroligt spännande att se om den går igenom. Ni får gärna hålla era tummar!



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu