Spridda skurar

Bilarna kommer lite som de vill, tror de flesta kommer hinna med två lass till. Kl16 tackar jag för idag. Längtar lite tills dess, vill hem och leta efter min reservnyckel till tanklocket så jag kan köra min egen bil hit imorgon, mammas bil är obehaglig.

Skönt att solen tittar fram här i Bro nu också, trots att den ligger väldigt lågt d.v.s. i ögonen. 
Appropå sol så har jag lite planer gällande fräknar och hår. Jag börjar tröttna på att vara mörkhårig, känns inte som det är min grej så att säga. Dags att plocka fram blonderingen igen!




blont yrväder på fotbollsplan i en fantastisk kroppsställning,
erkänn att ni är imponerade!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu