Manglad

Vid 10-tiden igår ringde lagledaren för u-laget och frågade om jag hade möjlighet att vara med och spela senare på dagen borta i Tärnsjö, givetvis hade jag det även om det betydde att jag fick ställa in andra planer. 
Jag skulle vilja sammanfatta min känsla som jag hade genom hela matchen, frustration. Sjukt arg på domaren som låter motståndarna ta emot bollen med händerna i strafforådet (deras egna) samt att han släppte/blåste för solkara offside/onside. 
När det var ca 15 min kvar av matchen gick jag av självmant då jag kände att jag bara skulle göra illa mig själv om jag fortsatte. Detta verkar inte ha hjälpt, idag har jag både ont i höft, rygg och nacke. Mycket kanske beroende på att jag blev påhoppad bakifrån och tog en redig flygtur.
Ska ladda om och se till att göra en bättre match idag med a-laget!


Utdrag ur Connys matchreferat.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu