En grön boll

Jag har lessnat på att bollfan alltid smiter utanför eller går rätt på målvakten! Därför har jag nu investerat i en hel fotboll (har ett gäng trasiga till ingen nytta alls) och bestämt mig för att utnyttja Bertågas fotbollsplan för att nötaoch nöta tills bollen går i mål varenda gång (typ). 
Vi torskade med 1-0 igår, mycket bittert då vi hade fina anfall. Dock ingen utdelning, som vanligt. Det var längesedan vi hade marginalerna på vår sida.

Jag trotsade regnet idag och tog mig alltså ner till fotbollsplanen. Tråkigt att vara själv bara, får lura med mig morsan så hon kan lägga passningar ^_^

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu