Men kom igen då!!!

Kan det inte bara bli sommar? Seriöst!
Nu med piercingen så fick jag inte ligga i någe mer cancersolarium. Jag som ville få igång fräkenproduktionen. Okej, jag fick faktiskt färg på de totalt 16 min jag tillbringat i solariet (2x8min med en veckas mellanrum). Jag vet att jag inte har hud för att vara exponerad för sol och inge som helst pigment. Tro mig, 21 år som rödhårig har inte gått obemärkt föri...
Och jag har tragiskt nog sett ut så här allt för många gånger:
Sommar för något år sedan.
Träning tre timmar samt ett par timmar på stranden efter det
resulterade i en fantastisk kokt-kräfta-kostym. Mmm that's hot!
Och ja, det gjorde djävulskt ont.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu