Först till kvarn

För min del är det jobb hela denna vecka, otroligt trevligt då jag vet att det lönar sig i slutändan.
Dock är det trist att jag inte hinner fika eller äta lunch med tjejerna i Uppsala. Buu.

Det är förövrigt spexvecka, och jag blev på något sätt indragen att vara med bakom kulisserna iförd en pig-utstyrsel, som verkligen är jättefin. Så jag gör alltså det jag är bäst på, vara ivägen. Det var genrep igår och premiär imorgon.
Jag som tidigare inte sett så mycket repetitioner eller läst hela manuset blev positivt överraskad. Såg inget eftersom jag befann mig bakom kulisserna men hörde allt och det var helt fantatsiskt bra manus. Sjukt kul!

idag ska jag även byta till sommardäck på bilen. Woho!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu