Patient 67

Jisses, har suttit ute ett bra tag nu det var varmt i början då solen låg på, så har en fin röd nyans just nu. Dock blev det lite väl kallt när solen gick i moln.
Varför jag satt ute trots att jag var tvungen att gå och sätta på mig lite mer kläder var att boken jag hade kommit lite mer än halvägs i Patient 67, alltså boken bakom filmen Shutter Island, började tillta och bli riktigt spännande. Spännande är visserligen helt fel ord, men det blev så pass att jag inte kunde lägga ifrån mig den. 
Slutet var oväntat, inte alls vad jag trodde skulle hända.

Nu skulle jag faktiskt vilja se filmen också, bara för att se hur de har fått ihop den.

Kommentarer

Desirée

Den filmen såg jag på bio!

21:47:48 / 2010-05-03 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu