Shutdown

Kul slut på arbetsdagen, programmet vi använder oss av kraschade, i alla fall inne hos oss. Detta vid ungefär 18.30, så när Lucy vid 18.40 ringde och frågade NÄR det skulle börja fungera igen kände jag att det skulle vara ganska ovärt att vara kvar då jag skulle sluta vid 19. Alltid skönt att sluta lite tidigare dock :)
Mina avslut börjar bli bättre så snart är jag storsäljar'n no. 1, haha.

Jag har föresten haft en låt i huvudet hela dagen, den sista jag lyssnade på innan det var dags att dra på sig headsetet i morse. Det värsta är att jag tycker nog egentligen inte om den... Eller jag vet inte.
Vad tycker ni?


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu