Fräknig & rödhårig

En så otroligt seg fjärde advent, har mer eller mindre vart i zombie-tillstånd hela dagen, ska bli skönt med en någe sådär lugn vecka innan jul!
Den här veckan har det vart dåligt med både sömn och med mat, att jag inte äter något vet jag att jag kommer få sota för senare och jag vet att det är otroligt dumt att inte äta ordentligt men det är tyvärr väldigt lätt att prioritera bort maten.
Hur som helst har det vart en kul vecka!

Tänkte piffa upp inlägget lite och eftersom jag sitter vid den lilla datorn har jag typ bara bilder på mig själv så därför får ni en ca två år gammal bild: ^_^


It's the orginal me!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu