UMGÄNGE

Jag jobbar mellan 13,45-21,00 mån - tors det är därför jag har vart så jäkla inaktiv på bloggen. Har egentligen massor jag vill berätta osv, men ja, det är lite besvärligt att skriva nu. Och undrar hur många som bryr sig, haha!

Det är halloween idag. BUUUUU.
Sitter hemma hos mina kusiner, ska vara "barnvakt" och ja, det blir nog trevligt. Rätt skönt att vara här och inte på massa äventyr. Mest för att jag är snuspank. Kanske skriver senare ikväll, får se. Annars är det som sagt soffhäng (y)


Kommentarer

Desirée

sv: Ja, det är ju roligt och jag ska kanske köpa någon löpare eller så med julmotiv och brodera, fint nu till jul när man har eget boende och inte bor hemma längre :)

17:52:05 / 2009-10-31 - http://desireedesign.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu