SYSSLAR & PYSSLAR

Började denna sjukligt slöa dag med att baka en kladdkaka då mormor skulle komma på besök. Trevligt.
Jaha och det är det som har skett idag. Rörde lite på mig. Inte helt redo för att ta tag i springandet igen då magen faktiskt fortfarande känns lite instabil.
Utöver detta så är det full rulle med mina burkar. Fick fler av mormor idag. Skulle egentligen behöva köpa mer pärlor, men det kostar ju en del så jag får helt enkelt använda mig av det jag har hemma. Jag ser fram emot julmarknaden den 29onde, hoppas verkligen att jag kan bli av med någon. Om inte annat har jag sjukt många bara. En del kanske passar som julklappar?

Äh jag vet inte,

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu