WHY OH WHY

Livet på ett callcenter är tufft! Folk tror vi bara sitter där framför våra datorer och pratar med slumpmässigt utvalda människor, får en ut skällning då och då och säljer våra produkter. Det må vara sant, och jag hatar delen med ut skällningar, men vi jobbar även en ganska stor press. Säljer vi inget så tjänar varken vi själva eller företaget några pengar, och då blir det lätt så att det blir hemskick. Jag tror även att det i värsta fall kan sluta i avskedande. Inte kul!

Jag har nu på senaste börjat känna av att om det blir allt för mycket kommer jag få magsår. Hemska tanke! Saken är ju den att jag har drabbats av stressmage förut och det är verkligen ingen höjdare. Trots detta känner jag att jag ändå "trivs" på jobbet då folket där är hemskast trevligt.
(Fast idag var det inge kul. Det gick dåligt...)
Och något som är ändå roligare är att provisionen har blivit bättre nu ligger stegen på 10, 10, 50, 50, 50 osv. Alltså 10kr för första två säljen och sen går det över i 50kr/sälj fr.o.m. det 3:e säljet!

Hoppas även att Petra ringer något  ^^

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu