Helt seriöst

Jag spenderar så mycket tid i skolan just nu att jag blir lite rädd för mig själv. 8-9h/dag sitter jag antingen i biblioteket eller är på lektion. Upp kl07.30 och hemma igen runt 20-tiden (under den perioden är gymmet även inklämt), det är som ett heltidsjobb om inte mer.
En anledning till att jag är i skolan hela dagen är pga kylan i huset. I inlägget nedan sa jag att det bara är 5 grader varmt (KALLT) inomhus, vilket det kommer vara tills det att vi åter igen får olja. Det här blir tredje (!!) gången i vinter vi måste fylla på tanken, vilket inte är okej. Om vår hyresvärd (som också gjorde stora renoveringar på huset innan vi flyttade in) hade gjort ett ordentligt jobb, hade detta inte varit nödvändigt. Men nu har han gjort ett skitjobb så det varmaste stället i huset är vår källare, vilket ingen har någon glädje av.
Det är inte det att jag inte tycker om att sova med mjukiskläder på under 353498734986 filtar, jag skulle bara föredra att inte göra det.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu