Uppladdning

Nästa vecka drar vår försäsong igång med 2-3 pass om dagen i lite drygt en och en halv veckas tid. Jag ser fram emot det men på samma gång ser jag inte fram emot det. Efter att ha smakad på försäsongen i två år vet jag hur ont min kropp kommer göra runt dag tre och fyra... 
Hur som helst, det bästa med att ha hurtiga roomies är att de drar med en till gymet tidigt på morgon. Tänkte försöka döda de muskler som brukar ta mest stryk under säsongen, såhär en vecka innan det drar igång på riktigt. 

Håller för tillfället på att försöka få mitt rum beboeligt, ska göra en loftsäng för att 1. Kunna förvara saker under sängen och 2. Komma upp från golvet och förhoppningsvis inte ha spindlar i sängen. 


Kommentarer

uffe

Kör hårt,annars blir du som jag en avlagd hockeyspelare med stor mage,det har ju inte du,så fortsätt kämpa-

22:52:57 / 2014-08-14



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu