Sjukt lyckat

Vi hade en riktigt trevlig afton igår på GH, bra med folk, bra stämning och bra mat. Enda grejen med maten var den kanin som serverades till varmrätt. För det första hade jag mer eller mindre inget ätbart på min bit och för det andra så fick Maria och David varsin ryggrad och Maria fick ett bakben (bokstavligt talat, vi kunde sätta ihop en halv kanin när vi hade ätit upp), det här var rätt sjukt och just i det ögonblicket då Maria satt och petade ut kött mellan kaninstackarns reben ville jag bli vegetarian!
Hur som helst, bra var det!
Tråkigt att det var så förbannat kallt inatt, annars hade vi stått ute och kollat på raketerna lite till, rätt trivsamt.
Jag är glad att jag fick fira in det nya året med några av de bästa människorna jag känner (några saknade igår under festligheterna).

Släppet var också riktugt kul då det var rätt bra med folk men vi hade fortfarande plats att kunna fuldansa ordentligt på. Vidrog från gh strax innan klockan blev 04, bästa av allt var att vi (eller okej, Maria) fick tag på en taxi som kunde transportera oss alla fem till nattens slutdestination.

Närmare 06 så var det tack och godnatt.


Vid 12-slaget, alla samlade

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu