Vi är snart där

Jag jobbade min sista dag för iår på Högbytorp i fredags och helt ärligt så kändes det riktigt bra. Med det i ryggen så bjöd jag i fredagskväll min mamma på en riktigt fancy middag på Stationshuset. Hur gott som helst! Och med tanke på priset på maten var et inte mer än rätt att det var svingott också, haha.
Efter att jag hade satt mamma på bussen hem gjorde jag sällskap med ett gäng vänner på Orvars, det var nice. 

Igår så startade vi höstens säsong av fotboll med en b-lagsmatch. Vi spelade ut motståndet brutalt och vann slutligen med 12-0. Jag lyckades göra tre mål, så det var gött. Att ha i ryggen nu när jag åker att jag faktiskt kan göra mål och inte bara skjuta utanför.
På eftermiddagen satte vi oss på bryggan i stadsparken och drack lite vin för att sedan ta en tur förbi Orvars för att slutligen avsluta på V-dalas tak. En riktigt bra kväll med människor jag vet att jag kommer sakna så det nästan värker i hjärtat redan.

Jag åker alltså till USA om en vecka, vilket är helt galet. Det känns verkligt men ändå så sjukt overkligt, att jag faktiskt ska göra det, helt sjukt. 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu