Framme

Efter ca 11h på flygplan så kom jag äntligen fram till Boston. Möttes av två tjejer som spelar fotboll i skolan som hade bilat ner i drygt 3h för att plocka upp mig för att sedan ta med mig tillbaka.
Just nu är klockan ca 1800 här (0000 hemma i Sverige), jag har varit vaken sedan klockan 04 igår, det vill säga att jag kommer landa på nästan 24h (om inte mer).
Jag känner mig dock inte trött, tror det är för att jag har varit så sjukt nervös och är nu så exalterad (och fortsatt nervös, så klart). Kan bli lite tungt imorgon, men äsch, sova kan jag göra någon annan gång.

Hade fö trevligt sällskap hela flygresan av en kille som skulle på ett utbytes år i Montreal, han pluggade i vanliga fall på Linköpings Universitet.
Vi var även så glassiga och flög i första klass, hur gott som helst!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu