Barnsligheten kombinerad

Nu tänker jag kombinera min högst barnsliga filmer jag fick hem igår med extremt barnsligt (gott) godis. 
Ja jag vet att jag tidigare i veckan sa att jag skule skära ner (sluta) med sötsakerna, men det är ju så svårt! Jag börjar att sluta på måndag, okej!

Var förövrigt och käkade kinabuffé med mamma, det var stört gott och galet med folk. Vi var inte de enda i stan som var sugna på kinamat, uppenbarligen. 

Egentligen borde jag plugga, jättemycket, då vi har första seminariet på tisdag och jag ska träffa min basgrupp på måndag. Jag har läst första kapitlet i boken och inte kollat på någon av frågorna. Känns som om jag kanske ska ta tag i det och se till att inte utnyttja mina kursare, utan faktiskt bidra lite själv...

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu