Lättnaden som uppstår

Examinationen på det här momentet (global historia) är ett pm. Jag har aldrig i hela mitt liv skrivit ett pm.
Vi ska dessutom skriva det med en annan människa, andra människor är inget jag har problem med, tack och lov så det kommer inte vara några konstigheter.
Jag får väl lov att säga att jag fick det lite serverat:
Imorse när vi satt på Engelska Parken och i godan (lite stressat) skrev våra läsloggar till morgondagens seminarium får jag både en idé och en partner till pm skrivandet.
Det känns galet bra måste jag säga, förfrågan kom från oväntat håll men jag tror på det här, det kommer bli awesome!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu