Hur mycket tid som helst

Min tidsplanering idag gick lite i stöpet, kommer vara så illa tvungen att sitta uppe och skriva hela natten, men vem vet jag kanske är mer effektiv nattetid?

Hur som helst. Satt och skrev imorse till kusin m. barn kom på besök och helt ärligt, sötare kusinbarn får man leta efter. Så underbart att han kollar på en som om man vore dum i huvudet, haha.
Var en sväng till norrlands för att lördagsfika lite också innan jag slutligen hamnade här på carolina.
Jag har hunnit med en hel del idag trots allt men det börjar bli kort om tid.
Tänker vara placerad på engelska parken hela dagen imorgon, från tidigmorgon tlls dess att jag är någesådär klar! 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu