Bzzz

Jag har hunnit långt ifrån allt jag hade tänkt göra innan lunchtid, vet inte om detta beror på att jag sov till 10.30? Hur som helst har jag plockat fram de datum/händelser som jag tänker ha med i min uppsats och ska nu se om jag hittar några kick-ass tidningar som skrev något vettigt om dessa händelser då de skedde. 
Mitt stora problem är egentligen inte vilka tidningar som fanns på 30-talet utan snarare vilken politiskfärg de hade. Någon som vet vart man kan få reda på det?

Skulle även ha ringt ett jobbsamtal innan lunch, vilket jag helt glömde bort, så får göra det om någon timme då lunchen förhoppningsvis är slut.

I eftermiddag blir det i alla fall brännboll!


Är awesome i Illustratior, hoho.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu