NAGELLACK MED BANANSMAK

Har vart hos tandläkaren idag, 2 gånger! Och klockan var inte ens 10 innan jag kom hem.
Anledningen till att jag var tdär två gånger var först att jag skulle undersökas (två hål som måste lagas, slipa ner min visdomstand och tandsten (yey)), och efter undersökningen frågade hon om jag kunde komma tillbaka efter ca 45min så kunde vi skrapa tandstenen. Kanon tänkte jag!
Dock så var det väldigt obehagligt att skrapa, det ilade som fan. När det väl var klart så kladdade hon med något som när hon strök på det smakade nagellack och nu såhär efter smakar det banan. Skitäckligt!
Ska tillbaka till tandläkaren (hon jag ska till heter precis som mig - Kajsa alltså ^^) den 16oktober eller något sånt för att laga hålen. Great!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu