EN TUFF RELATION

Idag fyller min pappa 50 år, hemskt mycket grattis!
Pratade med honom nyss och det är som alltid, lagom trögt att få ett flytande samtal. Jag tror aldrig vi har haft det, ett bra samtal alltså... Det är nämligen så att min pappa bor i Skellefteå, han har gjort det hela mitt liv. Senast jag träffade honom var för snart 4 år sen - på min farfars begravning.
Jag brukade träffa min pappa minst 2 gånger om året när jag var mindre, men det blev färre och färre gånger ju äldre jag blev. Senast jag ens hörde från honom var på min födelsedag i maj då han skickade ett kort. På min student hörde jag inte av honom alls.
Han har egentligen aldrig riktigt känts som min pappa då vi aldrig riktigt haft en bra relation, jag har trivts mer i sällskap av min farmor/farfar och min faster med familj. Jag vet inte varför, men så har det alltid vart..
Nu var det länge sen jag pratade med någon av dem, kanske ska ta en kraftansträngning, det lät ju ändå som om min farmor var förlovad.

Kommentarer

Linnéa

Vassego :) Och TACK själv för din kommentar :D

09:39:51 / 2009-09-29 - http://linnealiebig.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu