DET SER MÖRKT UT

För det första måste jag bara på peka att det ser lite skabb ut med bara en massa mms-inlägg. Men då jag inte sitter vid datorn allt för ofta nu när jag har börjat jobbat så får det helt enkelt se ut som det gör (ska även fixa klart designen någon dag). Hur som helst...
Det blev inget Bosön för mig idag då jag för det första har vart sängliggandes två dagar i rad med en knölande mage, så även idag. vad jag än har så hade jag ingen lust att dra med mig det dit bort.
Detta förklara även varför jag kämpar med mitt broderi på en fredagkväll ;) haha. Jag tror att jag blir klar idag för övrigt, om inte annat imorgon.

Kommentarer

Rasmus Orsén

mobil-inlägg eller inte, huvudsaken är väl att du håller bloggen uppdaterad. Förresten lade jag till en länk till den här sidan från min egen blogg http://rollywood.blogg.se

14:27:36 / 2009-11-08 - http://rollywood.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu