Freak show

Det är nu lite drygt 10 dagar sedan jag bröt handleden. 10 dagar som har varit miserabla, praktiskt taget hela armen har gjort ont och jag har sovit mer än vad jag har varit vaken. 

Idag hade jag dock återbesök hos min läkare, vi tog bort stygnen och tog nya röntgenbilder. Allt ser bra ut, och jag kan vara tillbaka på fotbollsplan på onsdag nästa vecka!! Enda som är att jag har två skruvar som sticker ut från handen som ska tas ut när gipset åker av. Jag lägger upp bilden men varnar den med känslig mage, jag spydde nästan när jag såg hur det såg ut i morse...

Röntgenbild från förra veckan!
Inte helt vackert....
Blev ett rosa gips då det matchar det jag ska ha på mig på halloween.. Prioriteringar ni vet..



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu