En bra start

Utöver att det var kämpigt att komma hit för två veckor sedan och att det känns tomt socialt då flera människor inte kommer komma tillbaka (förutom på kanske enstaka besök....) så är det ändå rätt bra.

Jag tar 6st kurser i år: Consumer Behavior, Intro to Computer Applications, Journalism, Foundations of Quantitative Analasys, Growth of Wester Civilization, och Public Speaking.
Den som troligast kommer vara tuffast är Public Speaking. Mycket läxor och jag gillar rent allmänt inte att stå på scenen och prata inför människor.
I övrigt så kommer nog inte kurser och så vara några problem.

Jag har alltså även i år tagit tag i friidrottandet igen. Var och tävlade för första gången på lite drygt 3-4år i lördags. Efter bara en veckas intensiv träning så gick det hyfsat. Jag menar, jag är definitivt inte i form, haha. Att komma i form är i stort sett mitt mål, så schemalagd friidrottsträning måndag, onsdag, fredag, styrketräning på tisdagar och yoga på torsdagar. I mars så börjar en månad med fotbollsträning, och sen när jag kommer hem i maj hoppas jag vara fit nog för att få spela med mina tjejer i Lagga/Långhundra.

Nu väntar vi egentligen bara på att hitta ett annat ställe att bo på, vår hyresvärd har inte skött sina kort riktigt rätt och alla omkostnader som kommer med det gör att vårat hus blir lite för kostsamt att bo i, tyvärr!

Vi blev som lite insnöade... Nu har det börja smälta, håller tummarna för att våren snart är här!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu