Utan söndagsångest

Innan igår hade jag glömt, alternativt förträngt, hur tråkigt det är när alla tre rumskompisar jobbar samtidigt. Från kl16 fram till drygt kl22 satt jag och hoade för mig själv i huset. Inte jätteroligt. 
Gör nånting då, tänker ni, det är tomt på folk här, säger jag. Det blir bättre när folk börjar flytta upp till Waterville igen, men det brukar sluta med att jag har väldigt mycket kvalitetstid med mig själv ändå. 

Så när Bronte och Mailman kom hem vid 22 snåret gick de direkt och la sig. Var själv så sjukt uttråkad så gjorde det samma. Macy kom hem runt 23.30 och hade tydligen pizza med sig hem (hon jobbar på pizza hut) och jag är lite ledsen att jag inte var vaken för det. 

Japp, galet vild lördagskväll helt enkelt. Om det här blir standarden för det här året kommer året gå så sjuuuuuukt långsamt. Jag vill att 9mån ska gå fort så jag kan komma hem till mitt <3

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu