Nu bär det av igen

Efter 10 veckors jobb på torpet i sedvanlig ordning, samt många varma dagar så börjar det närma sig avgång. Den 11 augusti flyger jag tillbaka till USA för mitt tredje år. Ganska sjukt hur fort det har gått! I år kommer jag klassas som en "upper class man", och om det här året går lika fort som föregående år är det snart dags för sista året och sen examen. Galet!

Det är dock med blandade känslor som jag åker tillbaka. Ja, det ska bli jättekul att åka tillbaka till mina tjejer samt för att fotbollssäsongen drar igång den 20e. Men jag skulle inte ha något emot att stanna lite längre här hemma i Sverige. Jag gillar Sverige, Sverige är bra.

Det bästa är dock att Katie och Bronte kommer ner till Boston på måndag och hämtar mig på flygplatsen <3 Sen är tanken att vi ska chilla lite i stan för att sedan vara någon dag eller två i New Hampshire, vilket ska bli kul. Katie är därifrån så det ska bli nice att se den staten ur en inhemsk persons ögon!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu