Veckan i bilder

Fick vardagsutmaningen igen på instagram, och fine, det är okej för mig att lägga ut random vardagsbilder men jag tycker synd om mina följare haha. 

Dag 1/5, var tvungen att köpa nya inneskor att spela fotboll i, gröna och tjusiga. 

Dag 2/5, en regnig dag i Waterville är en riktig slappedag. 
Dag 3/5, våren är äntligen här, snösmältning och iskaffe. Livet är bra gött ibland. 
Dag 4/5, vår fotbollsplan är äntligen fri från snö <3
Dag 5/5, min dysfunktionella familj och jag skrev på kontraktet för vårt nya hus. Inflyttning börjar nästa vecka! 
Dagens: min cykel är tillbaka efter en lång vinter i garaget! 


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu