Det här med att flytta

Det är bara två veckor kvar tills vi måste vara ute ur vårat nuvarande hus vilket innebär att det definitivt är dags att börja flytta alla våra pinaler. Men det är så deprimerande att packa, i alla fall när vi har gjort så mycket och har så många minnen med det här huset. Även fast Macy är glad över att vi flyttar från det här huset som praktiskt taget håller på att falla ihop, så kommer jag sakna att bo här, och jag är ganska säker på att Mailman kommer göra det också. 

Hur som helst, vad jag ska börja med att packa ner är min fotovägg, vet inte om jag kommer ha plats att sätta upp dem i mitt nya rum, vilket är väldigt tråkigt. 




Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu