Birthday Girl

23.
Snart 25.
Åldersnoja.
Vad har jag egentligen gjort med mitt liv?
 
Känner visserligen då jag har utvecklats otroligt mycket under det senaste året, och det faktum att jag och två vänner hyr ett HUS nästa år (i USA) är en rätt märklig känsla.
Jag har varit hemma i tre dagar och känner attjag har börjat drabbas av lappsjuka, efter att i nio månader haft människor omkring mig 24/7 känns det nu lite tomt. Mest tomt känns det när det är dags för sömn, har inte sovit själv i min säng på säkert tre månader. Skulle kunna säga att jag saknar S, riktigt mycket. Att jag sen inte kommer att få se honom fören i agusti igen är riktigt tråkigt.
 
Hur som helst, födelsedag.
Idag ska jag fösöka baka lite kakor till helgen då släkten kommer över. Ikväll är det u-lagsmatch och efter den ska jag till puben och umgås med mina vänner över en öl. Eller två.
Morsan betalade för en ny skrothög till bil, en riktig pärla från '95. Så jag är glad och nöjd :)
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu